All4kids
All4kids

Interaktivni savjetnik za roditelje i sve koji to žele biti
 
Početna stranicaRegistracijaLogin
prosinac 2016
ponutosričetpetsubned
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar
Latest topics
» MLJEČNI ZUBIĆI- BAŠ SVE O NJIMA
pet tra 03, 2015 12:25 pm by Kreativka

» CARSKI REZ
sri oľu 25, 2015 1:31 pm by Kreativka

» AUTOSJEDALICE GRUPA I-II-III 9-36kg
pet kol 22, 2014 1:10 am by moja lu

» Iskrivljena stopala
sub svi 17, 2014 11:28 pm by moja lu

» Graco-Evo kolica...
pet svi 16, 2014 9:51 pm by janaelena

» INHALATOR I INHALIRANJE
uto svi 06, 2014 10:26 am by tina25

» buggypod
uto oľu 11, 2014 9:54 pm by tina25

» TOP 10 POKLONA ZA 5 ROĐENDAN
pon pro 23, 2013 11:43 am by leobaby

» UČILICE, SUNČICE, HLAPIĆ I SL.
pon stu 25, 2013 1:08 am by Branka

» hello...
čet stu 14, 2013 6:06 pm by leobaby

Top posters
Aleksandra
 
moja lu
 
Netty
 
Branka
 
LuLu
 
boyd
 
Maja
 
Daisy
 
aneris
 
vejanka
 
Login
Korisničko ime:
Zaporka:
Loginiraj me automatski: 
:: Zaboravih zaporku
Online
Ukupno je: 4 korisnika/ca online; 0 registriranih, 0 skrivenih i 4 gostiju. :: 2 Bots

/

Najviše korisnika/ca istovremeno online bilo je: 71, dana uto ruj 07, 2010 12:14 pm.

Share | 
 

 jelovnik u skladu s godinama

Prethodna tema Sljedeća tema Go down 
Autor/icaPoruka
LuLu
Supermoderator
Supermoderator


Join date : 10.08.2009
Age : 37
Lokacija : tamo tamo daleko

PostajNaslov: jelovnik u skladu s godinama   pon srp 05, 2010 2:52 am

Dvadesete - dozvoljeni unos kalorija do 2.000
Vaš metabolizam je u svojoj najbržoj fazi, ali pretjeran unos alkohola, gotova jela i brza hrana mogu dovesti do problema s težinom. Ograničite se na tri alkoholna pića, a što se prehrane tiče, probajte što češće sami pripremati svoje obroke umjesto da jedete vani. Jedite sve vrste voća i povrća i to najmanje pet porcija dnevno. Na jelovniku bi se jednom tjedno trebala naći i masna riba (skuša, tunjevina, šaran, som).


Tridesete - dozvoljeni unos kalorija do 1.940
Ako ste u međuvremenu rodili, vjerojatno vam je ostao višak kilograma, a i mišići počinju gubiti tonus. Jedite hranu bogatu vlaknima, povrće i žitarice koje su zasitne i ne pretjerano kalorične. U okviru menija obavezno nađite mjesta za integralnu tjesteninu, zobenu kašu i integralna peciva sa sjemenkama.


Četrdesete - dozvoljeni unos kalorija do 1.925
Ako niste fizički aktivni, izgubit ćeš do tri kilograma mišića u ovom desetljeću života, a masnoće ćete nakupljati čak do tri puta brže nego ranije. Samo malo smanjivanje porcija učinit će veliku razliku. Barem jednom dnevno jedite soju, pijte sojino mlijeko i jedite tofu. Isto tako, dobro će vam činiti i bobičasto voće (kupine, maline, borovnice, ribizle, jagode), kao i orašasto voće (orasi, lješnjaci, bademi), koje bi trebalo jesti jednom dnevno pet puta tjedno.


Pedesete - dozvoljeni unos kalorija do 1.900
Hormonske promjene mogu u ovim godinama izazvati i promjenu težine. Važno je smanjiti unos slatke hrane i šećera, koji povećavaju masnoće u krvi. Potrebno je jesti oko 150 kalorija manje nego preije 30 godina. Jogurt bi trebalo biti osnova jednog do dva obroka dnevno. Jednom tjedno bi se u vašem tanjuru trebala naći jetra, neophodna za zdravlje kostiju i sprečavanje anemije.


Šezdesete - dozvoljeni unos kalorija do 1.900
Vaše su potrebe gotovo iste kao i u pedesetim, sve dok aktivnost tijela održavate na istom nivou. Ako ste oduvijek bili mršavi, sada je vrijeme da nabacite koji kilogram jer će svaka moguća buduća bolest trošiti rezerve tjelesne masti. U prehranu uključite orašasto voće i zdrave masnoće.


Sedamdesete - dozvoljeni unos kalorija do 1.800
Nakon 75 godine života potrebno vam je samo 1.800 kalorija ako ste manje aktivni. Osim toga, primijetit ćete i da vam je apetit smanjen. Hrana bogata cinkom kao što su morski plodovi, crveno meso i žitarice pomaže jačanju imunološkog sustava, čuva funkciju prostate i pomaže u zacjeljivanju rana. Pored toga, bar jednom tjedno jedite jetru, dok bi jušna žlica pšeničnih klica trebala biti vaš obrok jednom dnevno.

Izvor: [You must be registered and logged in to see this link.]


_________________
[You must be registered and logged in to see this image.]


[You must be registered and logged in to see this image.]



ŠTO ME NE UBIJE..... POŽALIT ĆE ŠTO NIJE
Ja sam sebična, nestrpljiva i pomalo nesigurna. Ja pravim greške, ponekad' se ne znam kontrolirati, ponekad' sam teška za podnijeti. Ali ako se ne možeš nositi sa mnom kada sam najgora, onda me sigurno ne zaslužuješ ni kada sam NAJBOLJA

NISAM LJUBOMORNA ni na koga,naprotiv,kad je netko bolji od mene,divim mu se.NIKOGA NE MRZIM,samo neke osobe vise volim,neke manje.NE ZANIMA ME tudji zivot,jer mi je dovoljan moj.NE VOLIM imati neprijatelje,a prijatelji su mi nesto najvrijednije!NE VOLIM svakog,ali za one koje volim zivot dajem!OSOBA SAM,GRIJESIM.ali ipak VOLIM zivot,jer je jedan jedini.I SVI pricaju da me znaju.A ZNAJU MI SAMO IME...
[Vrh] Go down
 
jelovnik u skladu s godinama
Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh] 
Stranica 1 / 1.
 Similar topics
-
» Jelovnik kod proljeva
» dječji party
» Halloween ( Noć vještica) - recepti(dodano)
» Dijabetes - i kako se nositi s njim
» Krštenje

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
All4kids :: Roditeljstvo :: Mama i tata :: Škrinjica zdravlja by Lulu-
Forum(o)Bir: